Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do
Producenci

OPAKOWANIA 

Opakowania na herbatę, kawę i zioła z praktycznego punktu widzenia, to elementy mające na celu zabezpieczyć żywność przed wpływem czynników zewnętrznych. Utrzymać niezmieniony smak i aromat surowca. Dzięki doborowi odpowiednich materiałów, które są bezpieczne dla żywności oraz metodzie zamknięcia opakowania, są one w stanie zapewnić to bezpieczeństwo. Jednak opakowanie to również wyraz estetyki i odbiór pozytywnych wrażeń przez konsumenta.

Do najpopularniejszych opakowań na żywność suchą i sypką taką właśnie jak herbata, zioła czy kawa i przyprawy należą torebki foliowe (polipropylenowe) oraz puszki – tuby z metalowym wieczkiem i membraną zabezpieczającą. Opakowania te mogą być zamykane za pomocą zgrzewania, co tworzy barierę między żywnością, a czynnikami zewnętrznymi. Różnorodność, kreatywność w doborze odpowiedniej etykiety pozwalają wytwórcom wpłynąć na odczucia i emocje konsumenta – odbiorcę sięgającego po wytworzony produkt. Dzięki zróżnicowanym opcjom opakowań, różnorodności kolorów i przekazów (naniesionym np. na etykiecie), każdy może znaleźć coś, co odpowiada zarówno jego gustowi smakowemu, jak i estetycznym preferencjom. To prawdziwy festiwal możliwości, który sprawia, że codzienne picie herbaty czy kawy staje się nie tylko przyjemnością dla podniebienia, ale także dla oczu.

Opakowania na żywność, a szczególnie na produkty sypkie takie jak herbata, kawa czy zioła, mają istotną rolę w zachowaniu świeżości oraz aromatu. Dodatkowo odpowiednio dobrana forma, kształt czy kolor lub etykieta stanowią o wyjątkowym doświadczeniu wizualnym dla konsumenta. Dzięki różnorodności dostępnych rozwiązań związanych z materiałem czy formą opakowania, każdy z nas jest w stanie wytworzyć atrakcyjne i przyciągające uwagę produkty. Szczególnie w dobie rosnącej kreatywności ludzi oraz chęci stworzenia „czegoś” samemu, pre - opakowania dają nam tę możliwość.

Torebki foliowe ozdobne na herbatę

Jednym z popularniejszych opakowań na zioła jest prosta foliowa torebka ozdobna na herbatę, zamykana za pomocą zgrzewa, a następnie zawijana na zginany klips. To lekkie i trwałe opakowanie doskonale sprawdza się w wypadku herbat, kawy i ziół. Termiczne zamknięcie zapewnia świeżość oraz zachowanie pełni aromatu. Folia chroni przed wilgocią, powietrzem, a jeśli mamy do czynienia również z nieprzezroczystym torebkami z polipropylenu to także przed wpływem światła. Tworząc atrakcyjne opakowanie, możemy zdecydować się na dodatkowe ozdobne elementy na torebkach lub torebki w różnych kolorach. Wykończone odpowiednią etykietą, nadającą elegancki lub inny zamierzony charakter czyni gotowy produkt atrakcyjnym dla konsumentów poszukujących estetycznych doświadczeń podczas picia herbaty.

Tuby papierowe z metalowym wieczkiem

Tuba – puszka zamykana metalowym wieczkiem to innowacyjne rozwiązanie, łączące w sobie lekkość, solidność i funkcjonalność. Tuby dodatkowo zamykane zgrzewem np. indukcyjnym oraz aluminiowa  membrana znajdująca się pod wieczkiem gwarantują zachowanie świeżości oraz aromatu pakowanym surowcom. Dzięki obecności membrany, którą należy wyrwać przed pierwszym otwarciem, konsument ma pewność, że nikt nie otwierał puszki przed nim. Ta forma często wybierana jest do zapakowania większej ilości surowca, a w szczególności kawy ziarnistej, mielonej, drobnych ziół i liści herbaty. Świetnie sprawdza się również jako opakowanie na żywność, którą łatwo zgnieść podczas transportu np. czekoladowe praliny, drobne ciasteczka i inne. Naklejona na puszkę oryginalna etykieta daje nieskończone możliwości w tworzeniu spersonalizowanego, niepowtarzalnego, wyróżniającego się produktu.

Warto zaznaczyć, że opakowania typu tuba - puszka może być wykorzystana wielokrotnie do pakowania suchych produktów takich jak kawa, herbata, przyprawy czy zioła, dzięki czemu pełni także istotną funkcję ekologiczną.

Opakowania na herbatę i kawę

Opakowania na herbatę, kawę i zioła to nie tylko funkcjonalny element ochronny dla żywności przed wpływem czynników zewnętrznych. To również ważny aspekt wpływający na odbiór danego produktu przez konsumenta. Dla producenta stanowi wizerunek marki, dzięki któremu ten może wpłynąć pozytywnie na odbiór produktu, dostarczając konsumentowi estetycznych doznań. Dla osób, które w domowym zaciszu chcą stworzyć mały, kreatywny prezent dla kogoś, stają się wyrazem uczuć i emocji skierowanych do obdarowanej osoby.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl